[LINUX:19502] Re: Re: [LINUX:19450] Re: [LINUX:19439] MURAT KOÇ, GÖRKEM ÇETIN VE TÜM ARKADASLAR

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 19:13:09 EEST

Selam,

> [...]
> istemisim! Ne aptalim!
>
> Hala ortaya bir seyler atiyorsun, ancak konuyu saptirip aramizdaki
> konusmalari listeye atmissin, bu konusmalarin da yarisi YANLIS ve TARAFLI.
> Etige sigmaz, kisilige sigmaz, normal bir insanin davranislari degil
> bunlar.
>
> Artik lanet olsun demekten baska bir sey gelmiyor elimden, cunku bir
> kisinin igrenc tavirlarina, kisisel saplantilarina ve iftiralarina maruz
> kaliyorum. Gercekten beni tiksindirmeye basladi hersey. Hic bu kadar diken
> ustunde olmamistim. Duygularim ayaga kalkti resmen.

eeee abarttin ama iyice.
atmak istemiyorum suraya mail ama surekli zorluyorsun burada yazanlarda
seninle aramizda ozel konusulmus hicbirsey yok. Yazdiklarimin hepsi
linux-y listesinde var olan seyler. Aramizda yazdiklarimizi sana soylemem
dedigim icin hicbiryere anlatmadim da yazmadim da.

DNS inde icinde bulundugu bir kitabi yazmis biri senin bu konf dosyasinda
yaptigin aptalca hatalari asla yapmaz. Ben veya isi bilen diger basklari
niye boyle aptal hatalar yapmiyor.

Ayrica birsey demiyorum ama iki seferdir hakaret boyutuna vardiriyorsun
laflarina dikkat et!

Lanet olacak biri varsa o da sensin. Karsina gercekler konuldugu zaman bu
tur demagoji oyunlari ile surekli olarak kaytarmaya calisiyorsun ama sana
bugune kadar sordugum sorularin birine bile henuz cevap vermis degilsin.

Bu tur oyunlari gec ve acik acik sorulari cevapla bu tur demagoji oyunlari
yapmayi birak.

> Murat'in bozuk hareketlerini KINIYORUM. Hala ilk mektubundaki tartismalari
> aciklamak yerine sirf konu dagilmasi icin aramizdaki ozel konusmalari,
> olmamis halleriyle buraya atmasini KINIYORUM. Bir gun sizin de basiniza
> gelebilir, hazirlikli olmanizi tavsiye ediyorum. Yapilanlar
> yalanci ispiyonculuktan baska bir sey degil.
>
> Bir insan hala aciklanmasini istedigini aciklayamiyorsa bu korkakliktir.
> "Listeyi bundan sonra mesgul etmek istemiyorum" dedikten sonra eften
> puften, ici bos bir mektupla cevap veriyorsa yaptigina ben hic bir sifat
> uyduramiyorum.

istedigin kadar kina >/dev/null

aramizdaki ozel konusmalar degil kocum linux-y de olanlar ve hepsi elimde
istiyorsan linux-y nin varsa arsivine bak.

Kim kimin bozuk oldugunu gayet iyi biliyor.

Defalarca benim ve baskalarinin sorduklarina cevap vermeyen kisi olarak en
buyuk korkak olarak sanirim sen bulunuyorsun. Ben insanlarin iznini
almadan onlarin belgelerini aciklayamacagimi soyluyorum. Bu kisilerin
kimler oldugunu sen cok iyi biliyorsun.

Aktuel deki yazi sirasinda bile Tolga nin, benim, Doruk un sorularini
cevaplamayan sen simdi kalkmis soru cevapladigi halde cevaplamadigini
dusundugun birine korkak diyorsun. Isteyen bu listenin arsivini karistirir
ve senin hala cevap vermedigin o sorulari gorur.

Istemiyorum ve hala da istemiyorum burada sidik yaristirir duruma dustuk
ama surekli beni rencide edici laflar soyluyorsun ve buna da kimse
dayanamaz.

Sen, Linux dan filan anlamayan daha dogrusu neyden anladigi belli bile
olmayan ama butun islerini baskalarini somurerek yapan ve onlarin yaptigi
isleri toparlayip editorlugunu yaparak sanki kendi yapmissin gibi ortaya
koyan adamin tekisin.

Ama sana iki soru sorulunca sapa oturan bir zavallisin.

Senin gibilere karsi ise her zaman tavrimi ortaya koyarim.

Iyi ki sadece somuru yapan senin gibi bir kisi var. Daha fazla olmamasi
gercekten bizim icin bir sans.

Birakta yeni yeni bu isle ugrasan insanlar senin tarafindan zehirlenmesin.

bu arada uyari boyle hakaret boyutuna varan konusmalarin arttigi surece
ayni sekilde benimde dozajimi arttirmama sebep olacaksin.

Cevap atacaksan bana at artik. Cunku millet yeteri kadar dialogun nereye
kadar geldigini gordu.

                                                          MURAT KOC