[LINUX:19499] Re: Re: [LINUX:19450] Re: [LINUX:19439] MURAT KOÇ, GÖRKEM ÇETIN VE TÜM ARKADASLAR

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 18:20:46 EEST

Selam

Ozel mesajlarin, kisileri rencide edici konumda konusuldugunu uzulerek
goruyorum. Hayatimda ilk defa DNS ayarinda sorun yasadigim icin listede
birisi beni sucluyor! Tesekkurler! Ne yazik ki birisinden yardim
istemisim! Ne aptalim!

Hala ortaya bir seyler atiyorsun, ancak konuyu saptirip aramizdaki
konusmalari listeye atmissin, bu konusmalarin da yarisi YANLIS ve TARAFLI.
Etige sigmaz, kisilige sigmaz, normal bir insanin davranislari degil
bunlar.

Artik lanet olsun demekten baska bir sey gelmiyor elimden, cunku bir
kisinin igrenc tavirlarina, kisisel saplantilarina ve iftiralarina maruz
kaliyorum. Gercekten beni tiksindirmeye basladi hersey. Hic bu kadar diken
ustunde olmamistim. Duygularim ayaga kalkti resmen.

Murat'in bozuk hareketlerini KINIYORUM. Hala ilk mektubundaki tartismalari
aciklamak yerine sirf konu dagilmasi icin aramizdaki ozel konusmalari,
olmamis halleriyle buraya atmasini KINIYORUM. Bir gun sizin de basiniza
gelebilir, hazirlikli olmanizi tavsiye ediyorum. Yapilanlar
yalanci ispiyonculuktan baska bir sey degil.

Bir insan hala aciklanmasini istedigini aciklayamiyorsa bu korkakliktir.
"Listeyi bundan sonra mesgul etmek istemiyorum" dedikten sonra eften
puften, ici bos bir mektupla cevap veriyorsa yaptigina ben hic bir sifat
uyduramiyorum.

-- Gorkem