[LINUX:19484] rh 7.0 betanin azizligi

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 15:17:50 EEST

Merhabalar
Internetten indirdigim rh 7 nin betasini evdeki pc me kurdum
makine acilirken tam modulleri buluyorum ghibi bisiy dedikten sonra ses
kartimin modulunu ( ess1371 sanirim, kart sb pci128 ) yuklerken kilitlendi
.
bi kac kez acip kapattim makineyi ayni sey oldu.
hiç usenmedim makineye rh 6.2 yukledim
7.0 beta yi upgrade olarak kurdum uzerine ama yine bisey deismedi gene ayni
yerde makine kilitlendi.sanirim simdi tek disketlik bir linux surumu bulmam
gerekiyor makinayi acip ext2 kismi mount edip bisiyler yapabilmek icin fakat
.

- Bu tek disketlik linux dagitimini nereden bulabilirim

- bu disketle makinami acip rh betayi kurdugum partitionu herhangi bi isimle
mount ettikten sonra bu problemle ilgili olarak ne yapabilirim

simdiden tesekkuler herkese..

 - Vasfi UYSAL