[LINUX:19483] Yeni Kullanici

From: metehan karaduman (ekaraduman@ixir.com)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 14:49:31 EEST

Bir Linux olayi varmis, hadi bir dalalim dedik. RedHat 6.2'yi aldik.Listeye
dahil olduk.
Partition'i hallettik, kurduk, okuyoruz deniyoruz guzel guzel.
Efendiden listeydi, birileri server kuruyor, turkce fontlar, benim gibi
acemiler filan...

Ulan o da ne? Sagdan Gorkem soldan Murat, bir numayi$, bir hengame.
Iddialar, imalar,horozlanmalar, alinganliklar.Nereye dustuk boyle?. ismiyle
musemma Sancar unutulmamali, dengeledi ortami.

Sukunetle, itidalle olmaz ki hep.Heyecan zekilestirir. Ama ne istedigini
bilenleri. http://efsane.sitebest.com biliyor gibi.
Hadi hadi kiyak bir listesiniz, ama ls -l ile ls -al arasında ki fark nedir?
Gizli ile gorunur?

Simdi yardimlarinizi bekliyorum, tesekkurler:
1- RedHat 6.2 ile Turkce fontlari kullanamiyorum. Generic Type'te iso-8859-9
iceren bir font yok.Turkce klavye tamam, ama turkce fontlar bozuk.
2- Kppp com4'e karsilik gelen ttyS3'de modemi mesgul buluyor.
Motorola SM 56 Voice Modem'i nasil tanitabilirim? Tanitabilir miyim?

Not: LinuxORG Belgeri, GelecekAS Belgeleri, LIS kitabindaki herseyi denedim.