[LINUX:19407] Re: mslinux :)

From: Cyber Sorcerer (csorcerer@superonline.com)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 13:16:13 EEST

Yaw yapmayIn aLLah a$kIna, yok copyright yok 2001 de fiLan cIkarIcak,
biLgisiz topLumumuz heryere burnunu sokuyo, kesinLikLe espri, insan gider
internic den bakar domain kimin ustune kayItLI diye, yazILarI okursanIz
eger, tam oLarak hatIrLamIyorum ama ay'a giden maymunLu takImdan
bahsediLmi$, fiyatIna bakarak(a$agIda) da guLebiLirsiniz, Start butonu'nun
X'e ayarLanmasI fiLan, guzeL espriLer yapILmI$ o kadar.
Ama Micro$oft bir LinuX dagItImI cIkarIrsa iLk aLacak ki$i ben oLurdum,
iyide aLay ederdim, sayfadaki retaiL box resmi guzeL yapILmI$, bir goz
atmanIzda yarar war.