[LINUX:19404] RE: Bilisim 2000

From: Tanzer GENC (tgenc@yahoo.com)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 12:46:42 EEST

Microsoft un verdigi e-ticarete giris isimli seminer e katildim.Gayet guzel
giderken en sonunda bir microsoft reklam kampanyasina donustu bunun uzerine
bende dayanamayip birkac soru sordum tabii ki.ilgimi en ck ceken sey su oldu
tanittiklari bir urunun Linux uzerinde calisip calismadigi soruldu hemen
"konumuz Microsoft" diyerek konuyu kapattilar.daha Linux un adini duyunca bu
kadar korkuyorlar.

Tanzer GENC