[LINUX:19380] Re: Oracle Kurulumu

From: Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Date: Sun 10 Sep 2000 - 21:18:10 EEST

Bilgi İslem Daire Baskanligi wrote:

> Redhat Linux 6.2 sistemine Oracle 8.1.5 yuklemek istedim.
> Yardim sayfasinda yapilmasi istenen ayarlari elimden geldigi
> kadariyla yaptim.
> Ancak runInstaller calistirildiginda asagidaki hata mesajini
> vermektedir. Bir fikri olan varsa ve yardimci olursa memnun olurum.
>
> /runInstaller
> Initializing Java Virtual Machine from /usr/local/jre/bin/jre. please wait
> Error in CreateOUIProcess():-1
> : Bad Adress

Merhaba,

  Ben RH6.2 ye Oracle 8.1.6 yukledim. Gerekli pre-install islemleri duzgun
sekilde yapilinca kurulum problemsiz oluyor. Oracle dokumanlarinda da
anlatildigi gibi kernel daki Semaphore ve Shared Memory min, max ve diger
degerleri uygun olmasi gerekiyor.
Direk RH6.2 ile gelen kernel kullanildiginda ben bir sorun ile
karsilasmadadim ama sorunuzun kaynagi bu ayarlar olablir.
Bu arada 8.1.6 yi oneririm. Zaten 8.1.5 yukledikten sonra patch yapmaniz
gerekecek.

iyi calismalar...
Erol Ozcan