[LINUX:19379] Corel Linux 1.0 da Xfree86 4.0.1 sorunu

From: Muharrem Altıntaş (muharremaltintas@elmabilgisayar.com)
Date: Sun 10 Sep 2000 - 15:24:13 EEST

merhaba
Ben PII 350 64Mb ram 16X Pioneer DVD-rom'lu 10Gb HD ( IBM )
ELSA X2 GeoForce 32Mb Ekran Kartı olan bir bilgisayar kullanıyorum
HD'nin 7Gb si Windows 2,500 i Linux olarak ayırılmış durumda

Benim sorunum Ekran krtımın geoforce olması nedeniyle Corel linux un 1.0
versiyonunun X windows ta sorun çıkarmasıdır.
Ben bu nedenle XFree86.org dan Xfree86'nın 4.0.1
versiyonunun benim linux a uyan versiyonunu indirdim
Xinstall.sh -check yazdığımda şöyle bir uyarı geldi:

" uname reports 'linux version 2.2.12'
architechture i686
Object format is 'ELF'
libc version is 6.0
Binary disribution name is Linux-ix86-glibc20
XFree86-confıgure "

burada verdiği ismden dolayı bende Linux-ix86-glibc20 olan xfree86 yı indirdim

yüklemeyi yaptım ancak tekrar bir hata ile karşılaştım X 'i çalıştırdığımda
ekrene gelen yazı:

Checking which OS runnig....
uname reports 'Linux version 2.2.12'
architechture i686
Object format is ELF libc version is 6.0
yazıyor ve bitiriyor.

XFree86 yı çalıştırdığımda ise

Xfree86 version 4.0.1 / X Window System
( Protocol version 11 .revision 0,vendor release 6400)
Release Date: 1july 2000

    if the server is older than 6-12 months, or if your card is newer
than the above date,lookfor a newer versşion before reporting problems

Operating System: Linux 2.0.36 i586 [ELF]
Module loader Present

(= =) Log file:"/var/log/XFree86.0.log,Time :Thu Sep 7 21:02:56 2000
(EE) Unable to Locate/Open confıg file
(EE) Erroe from xfree86HandelConfıgFile()

Fatal server Error
no screens found

    When reporting a problem located to a server crash,please send
the full server output, not send the last messages
This card be found is the log file" /var*log/XFree86.0.log"
yazdıktan sonra komut satırına dönüyor

şimdiden yardımlarınızı bekliyorum.
İyi çalışmalar