[LINUX:19210] SuSE7.0 Professional

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sat 02 Sep 2000 - 10:45:23 EEST

Selam,

SuSE7.0 Professional Beta yi makinama yukledim ve gercekten cok guzel
olmus. XFree4.0 ve KDE2 olayi bitirmis zaten. Apache 1.3.12 , yeni
cikardiklari Alice ve suru ile ozellikle adminlerin cok isine yarayacak
program var.

Sistemini guncellemek veya yeni bir dagitim denemek isteyenler icin
birebir.

Daha once hic denememis veya cidden guzel bir Linux isteyenler icin
mutlaka tavsiye ederim. Ben cok begendim.

Zaten severdim SuSE yi simdi iyice sevdim.
Cidden bu adamlar isi biliyor.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC