[LINUX:22275] Re: YNT: sitelere izin hakki

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Mon 27 Nov 2000 - 18:03:37 EET

bence router la local networkünüz arasina bir proxy/firewall koymaniz en
mantiklisi,
daha sonra istediginiz gibi filtrelemeler yapabilirsiniz. Ayrica network
üzerindeki bir
makinadan kastiniz localdeki bir makinaysa, o makinaya erisimi engellemeyi
yine
o makina üzerinde yapmalisiniz (bence en kolay ve mantikli sekli bu).

WAN / Internet

Router

Firewall

  / | \