[LINUX:22274] Re: YNT: sitelere izin hakki

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Mon 27 Nov 2000 - 17:45:17 EET

bu isler routerden cok zor yapilir.
firewall yada proxy uzerinden yapmak daha iyi bir cozumdur.

niye zor yapilir derseniz
router lar ip address yada subnet bazinda calisirlar.
halbuki black list servisleri ile entegre calisan firewall yada proxy
ler mevcuttur.
yuzlerce sakincali adresin her biri icin router da bir deny list
satiri yazmak anlamsiz olur.
ayrica router paketleri route ederken ne kadar cok seyi kontrol
ederse performansi o derece azalir.