[LINUX:22232] Re: dial-up baglanti için tacacs server

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Mon 27 Nov 2000 - 09:05:14 EET

On Sunday 26 November 2000 18:03, you wrote:

> Selamlar,
> www.gazi.edu.tr/~devrim/tacacs/
> isinizi gorur sanirim. Su andaki surum (v6) PAM ve bazi kucuk bugfix'ler
> iceriyor. (src.rpm halinde)
>
> Uzerinde calistigim v7 surumunde mysql authentication ve accounting etkin
> halde. Hatta bugun beta testlere gecip Gazi Universitesinin Dial
> servisinde kullanmaya basladim. v7 surumunde problem yok gibi.Ama
> simdilik dagitmayi dusunmuyorum(iyice bir testten gecsin)
>
> v6 surumunu rahatca kullanabilirsiniz. Ama db destekli olmamasi umarim
> sizin icin dezavantaj olusturmaz.

> [...]

Selamlar,

Beta tester olarak, yukardaki urunun yaklasik 1 yildir denendigini ve
problem cikarmadan kullanildigini bildiririm. Her nekadar Mysql versiyonunu
deniyemediysemde yaptigim herturlu strese katlandi. Gonul rahatligi icinde
kullanabilirsiniz...

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator