[LINUX:22218] Re: dial-up baglanti için tacacs server

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Sun 26 Nov 2000 - 18:03:44 EET

On Fri, 24 Nov 2000, Abdullah BAYKAL wrote:

> Selamlar,
> cisco acces server uzerinden verdigimiz dial-up baglantilar icin,
> linux da authetication islemleri için tacacs server olarak kullanacagimiz
> bir program varmi? su anda nt uzerinde cisco'nun EasyACS v1.0
> programini kullaniyoruz.
> iyi calismalar,

Selamlar,
www.gazi.edu.tr/~devrim/tacacs/
isinizi gorur sanirim. Su andaki surum (v6) PAM ve bazi kucuk bugfix'ler
iceriyor. (src.rpm halinde)

Uzerinde calistigim v7 surumunde mysql authentication ve accounting etkin
halde. Hatta bugun beta testlere gecip Gazi Universitesinin Dial
servisinde kullanmaya basladim. v7 surumunde problem yok gibi.Ama
simdilik dagitmayi dusunmuyorum(iyice bir testten gecsin)

v6 surumunu rahatca kullanabilirsiniz. Ama db destekli olmamasi umarim
sizin icin dezavantaj olusturmaz.

Ayrica eger beta testerlik yada kod yazmak isteyen arkadaslar varsa
benimle temasa gecebilirler. Su anda TODO listemde postgreSQL ve Oracle
destegi de var..

iyi calismalar
dS