[LINUX:22210] Re: Internet Paylasimi

From: Cavit Keskin (cavit@binbir.net)
Date: Sun 26 Nov 2000 - 13:10:38 EET

ipchains dokumanlar?nda 3 satirlik kisa bir çözüm var
veya buraya ekleyeyimde dokümanlarla bogusma :-)

ipchains -F
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
ipchains -P forward DENY
ipchains -A forward -i ppp0 -j MASQ

Bu sat?rlari bir dosyaya aktarip chmod 755 <dosya adi> yap ve çal?stir.
Bu modemi payla?t?rma i?ini görür fakat...
clientlarin mutlaka dhcp kullanacak diye ayarlanm??t?r. (win öyle yap?yo)
ister sistemide dhcpd server kur veya clientlarda ip ayarlar?n? manual yap.
Birde clientlar?na name server vereceksin. Bunun için
named'di ba?latman yeterli, diger makinalara dns olarak kendi makinan?
verebilirsin.
Ben böyle yapt?m ve kendi makinam? ister winde ister linuxte açayim
clientlar herzaman internete ç?kabiliyor.

Unuttugum baska bir ayrinti zannedereim yoktur.

CK