[LINUX:22209] sitelere izin hakki

From: mehmet kazak (mehmetkazak@usa.net)
Date: Sun 26 Nov 2000 - 10:41:04 EET

arkadaslar sizlerin yardimlarinizla artik squid proxyim var artik. sizden
simdide billi sitelere girisi nasil engelleyebilirim onu sormak istiyorum
documentlere baktim soylenenleri yapmaya calistim fakat bir turlu sonuca
ulasamadim. nasil ayar yapmam lazim.
yardimlariniz icin tesekkurler.
ekte squid.conf dosyasi var lutfen degisiklikleri yapip cevaplayabilirmisiniz.
ama nerede ve nasil degisiklikler yaptiginizi yazarsaniz ikinci sefere hazira
konmamis oluruz.