[LINUX:21959] Re: adminlere

From: Fikret Can (fcan@hitit.bimel.com.tr)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 04:08:41 EET

     merhaba,

     izlemek istedigin PC'lere vncserver (Virtual Network Computing), Linux makinana da vncviewer kuracaksin. vncserver'i ilk defa calistirdigin zaman sifre ve opsiyonel olarak display number, geometry gibi parametreler vereceksin. Sonrada Linux makinanin X ortaminda vncviewer <host-ip> seklinde karsi tarafin display'ine baglanabilirsin. Ticari olan PCAnywhere'i aratmayacak kadar hos bir CS uygulamasi. ".deb" paketleri disinda kaynak koduda mevcut oldugunda sisteminde derlemen sorun yaratmayacaktir. Bir arama motorundan sonuc alinabilir.

     iyi calismalar,

/fikret/

--
Fikret Can
Bimel Network Group

On Mon, Nov 20, 2000 at 09:33:21PM +0200, mehmet kazak wrote: > arkadaslar linux kurulu bilgisayardan network uzerinden ve IP'si bilinen > bilgisayarin o andaki monitor goruntusunu alabilmem mumkunmu? eger imkani var > ise hangi programlar ile > sanki o bilgisayari ben kullaniyormusum gibi > not: userler windowz kullaniyor. > yardimlariniz icin simdiden tesekkurler. > > ____________________________________________________________________ > Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1 > > > Listeden cikmak icin: > unsub linux > mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz. > Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin. > Listeci arayuzu: http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html > Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/