[LINUX:21958] Re: GNOME calismalari.

From: Orkun Uslu (orkunuslu@yahoo.com)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 02:17:16 EET

RE: [LINUX:21782] Re: GNOME calismalari.Ne kadar terbiyesiz ve seviyesiz bir adamsın sen?
Arkadaşlar bir süre önce burada Türkçe linux ile ilgili istemediğimiz tartışmalar olmuştu ama hiç kimse bu zat kadar ileri gitmemişti.
Karşı olabilirsiniz, gereksiz bulabilirsiniz veya yetersiz olduğunu düşünebilirsiniz. Yalnız şu laf ne demek oluyor? Yüzyüze geldiğinde süt dökmüş kediden farkı olmayacağına inandığım bu terbiyesiz adamın lafı bana değil, sarfettiği kişiyide tanımıyorum ama RAHATSIZLIK DUYUYORUM.
Ben listeden atma taraftarı değilim ama bu arkadaşı da terbiye sınırları içerisinde hareket etmeye davet ediyorum.

Hoşçakalın