[LINUX:21919] RE: Ynt: Re: GNOME calismalari.

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Mon 20 Nov 2000 - 08:00:48 EET

windows da 3.1 zamanlarinda window tile/window cascade yerine

daya/döşe kullanmıstı arkadaslar :)
o zamanlar tv lerde bir reklam geciyordu hem dayadik hem dosedik diye
hatirlarsiniz belkide ondan etkilenmislerdi.
ayrica cerezleri kabuletme/sadece onaylanmis cerezleri kabul et vs
geyiklerini de unutmamak lazim.