[LINUX:21907] Re: ISP Ahlakı

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 18 Nov 2000 - 17:13:26 EET

Selamlar..

Milletin emanet ettigi parayi cuvallara doldurup kaciran insanlarin itibarli sayildigi bir ortamda, ISP'nin biri cikip densizlik etmis, sizce cok mu ?

Lafin kisasi: Neremiz dogru ki ?
(Malum hikaye, deveye sormuslar neren dogru ?)

Bizi bu hale dusurenler, dogru durust haberlesme protokolleri getiremiyen, zaten hic birseyi beceremeyen telekom utansin. Niye mi ? Dogru duzgun baglanti saglayamayan, ISP'ler uzerindeki tek denetici olma konumunda bulunan, ISP'leri ve net kullanicilarini sagmal inek gibi gorup bir yerde ISP'leri zorla bu yollara basvurtan telekomun bu kepazeligine ne desekki ? Yuzleri bile kizarmaz bu sefillerin...

Kabaligim icin ozur dilerim..

Saygi ve sevgiler..