[LINUX:21885] Re: (Off Topic: GNOME calismalari.) Türkçe

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Fri 17 Nov 2000 - 20:29:22 EET

."Bende. varım. File managerde bark-çıkarken vallahimi çıkmas istiyorsun gibi
yazılar beni ti ye alınıyormuş gibme geliyordu :))"

Yahu birşey yazmak istemiyorum aslında , bu konu daha önce de gündeme gelmişti ama... Listeye atılan mesajlarda Türkçe'ye biraz daha dikkat etsek olmaz mı? En azından bir mesajda yazanı anlayabilmek için 1.5 dakika harcamamış oluruz!

Saygılar
Serdar Cevher