[LINUX:21837] Netscape de Guzel harflerimiz

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 16 Nov 2000 - 00:47:25 EET

 Merhabalar

 X windows da Turkce fontlari ve Turkce klavyeyi
tanitmis olmama ragmen Netscape 4.72 de problemlerim
suruyor.

 xfs sadece turkce ttf lar kullaniyor, ve XF86Config
de de ttf olmayan Iso8859*9 fontlar tanimli, ve
listenin en basinda. X de baska hic bir uygulamada
sorunum yok.

 Netscape de iki problemim var. Birincisi, sifre
yazarken buyuk harf " I " harfi yazdigimda buyuk harf
I gorunmesine ragmen sifre kabul edilmiyor, ama buyuk
harf "i " yazinca kabul ediliyor.

 Bu problem XF86Config de XKBDisable yapinca gidiyor,
ama o zaman da butun X ortaminda alt tusuna basarak
yapmam gereken karakterleri yazamiyorum, $ # gibi.

 Netscape de Turkce karakterlerin hicbirini
goremiyorum. Sadece yumusak g ve s degil, i , c, o nun
noktalilarini da goremiyorum. Encoding Turkish, ve
default, fontlari ( 2 adet) hep iso8859-9 sectim
netsacpe in kendi menusunden.

 Ben bu problemleri nasil cozebilirim? Acaba atladigim
bir yer mi var ?

sistem redhat 6.2, XFree 4.0.1, KDE kullaniyorum ve
"apply fonts and colors to non-KDE apps " secili ...

 Tesekkur ederim.

                                    Onur