[LINUX:21836] 128M Ram :(

From: Ewreniz (requiem@glowingeyes.net)
Date: Thu 16 Nov 2000 - 00:06:26 EET

 Selamlar..

 Cok basit bir sorunum oldugunun farkindayim.. fakat bu konu ile ilgili basim
cok yandi.. sordugum bir kisi, sistemimin 64M gordugu ve aslinda 128M olan Ram
imi lilo.conf icerisinde linux labeli altina append="ram=128M" satirini
ekleyerek 128M gormesini saglayabilecegimi soyledi ve yaptim. sistem ilk 3
sefer normal acilmasina karsin 4. sefer ram ile ilgili su uyari geldi karsima:

 free 0/0M used 0/0M registered 0/0M

ve acilmadi sistem haliyle.. daha sonra acilis disketinden actim bu sefer ram
ile ilgili sorunu gecti ama kernel panic ile son noktayi koydu.. ve simdi
ellemeden once kesinlikle birilerine sormaya karar verdim :) bu konuda deneyimi
olan arkadaslarin yardimini bekliyorum. Simdiden tesekkurler..

 Iyi calismalar
 Evreniz.