[LINUX:21693] Re: cok onemli (ip lere farkli haklar vermek istiyorum..)

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Sun 12 Nov 2000 - 18:54:43 EET

selamlar...
Oncelikle ilginize tesekkurler...
squid i Transparant olarak calistiramadim.. onun icin herikisini birlikte
kullaniyorum.. sanirim yanlis yaptigim birseyler var... Su anki sistemimde
squid i transparant olarak calistirabilirsem belki gerisini yapabilirim..
konuyla ilgili yardimci olabilirmisiniz?
(db 2.7.7 ve quard 1.1.4 elimde var)
tesekkurler...

Sun 12 Nov 2000 17:59 tarihinde ?unlar? yazm??t?n?z:

Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi
zbahadir@turk.net & bursa@bursahakimiyet.com.tr