[LINUX:21640] sifre degistirme...

From: Sys.Prg. Mumin Olmez (mumin@likya.iyte.edu.tr)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 14:29:08 EET

windows veya NT uzerinden bir program ile linuxtaki bir kullanicinin
sifresini okuyup, kullaniciya sifresini windows uzerinden degisiklik
yapmasini nasil saglayabilirim?

yani bana windows be linux arasinda kullanicinin sifresinin dogrululugunu
kontrol eden bir arayuz lazim. (Bir cesit web-mail programilarina
benziyor. web-mail programlari netscape ten cgi programi ile kullanicinin
sifresini kontrol ediyor. dogru ise maillerini okuyabiliyor.)
ben de bu olay gibi sadece sifresini okuma ve dogruysa degistirme isini
yapmak istiyorum.

           Mumin Olmez
  Izmir Institute of Technology
 Adres: Gulbahce koyu kampusu Urla-IZMIR