[LINUX:21639] Re: hangisi???

From: FIRAT SOYLU (firat@samtek-itc.com.tr)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 14:01:47 EET

Selam
Istediginiz Linux surumunu kurabilirsiniz fakat yeniyseniz ve fazla
bilginiz yoksa Corell linux kurmanizi tavsiye ederim. Corel in kurulumu
oldikca basit ve fazla birsey bilmeniz gerekmiyor ama bir sure sonra size
yetersiz gelebilir. Corelle biraz tecrube edindikten sonra yerine red hat
ya da slakware kurabilirsiniz tabi bu
surumlerin hangi versiyonlarini kullanacaginiz bilgisayarinizin
konfigurasyonuyla alakali eger sisteminiz kaldirabilecek durumdaysa en
guncel versiyonlari kullanabilirsiniz.

Firat SOYLU
System Administrator
Internet Technologies Dept. - Samtek-ITC
firat@samtek-itc.com.tr