[LINUX:21623] Re: selam ayrıca dikkattttt

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 09:07:03 EET

> bir aydır mesaj atıyorum ama kimse mesaj atmıyo benim mailimdemi sorun var
> acaba yoksa sizmi takmıyonuz. suse ile ilgili bilgi istemiştim ama nerde
> size sitem ediyorum sadece arkadaşlarınızamı mesaj yolluyorsunuz :((( iyi

Selam,

Iyi de arkadasim senin yazdigin bu maile ben olmaz ki bu kadarda derim.
Bir aydir buraya mail atacagina

www.suse.com
www.suse.de almancan yoksa www.suse.de/en/

yaw en azindan www.suse.com a da mi bakmak aklina gelmedi ?

Bu sayfalari bilmiyordun herhangi bir arama motoruna girip "SuSE information"
veya baska birsey yazmak da mi aklina gelmedi?

Yani bu kadar armut pis agzima dus olayina da pes dogrusu!

Ayrica sunu da unutmayin bu listede herkes soru sorma hakkina sahiptir ama
kimsenin cevap verme zorunlulugu yoktur. Cevap verip vermemek tamamen kisiye
kalmis birseydir.

Yukaridaki adresleri bu listedeki bir suru kisi biliyor ama kimse de bu kadar
tembelcilige alet olmak istemedigi icin tahminimce size cevap vermemistir.

Ama cidden yani bu listede o kadar arastirmadan soru soran, "bana linux
ogretin" diyen adamlar gordum ama 1 ay boyunca mesaj attiigini soyleyip suse
hakkinda bilgi isteyen helal olsun valla diyecek birsey bulamiyorum.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC