[LINUX:21622] Re: selam ayrıca dikkattttt

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 09:05:36 EET

"barış ozyenginer" wrote:

> bir aydır mesaj atıyorum ama kimse mesaj atmıyo benim mailimdemi sorun var acaba yoksa sizmi takmıyonuz.
> suse ile ilgili bilgi istemiştim ama nerde size sitem ediyorum sadece arkadaşlarınızamı mesaj yolluyorsunuz :(((
> iyi çalışmalar

Merhaba,

Sitem etmene gerek yok. Problemini bilen olsaydi mutlaka cevap yazardi.
Problemin daha onceden karsilasilmamis bir problem olabilir. Istedigin
bilgiyi listede bilmeyen olabilir. Bilen kisi yurtdisinda bir is seyehatinde
olabilir.

Soruna cevap alamayinca bir sure sonra (bir ay yeterli bence) tekrar gonder.
Basina da tekrar gonderdigine dair bir ibare ekle.

Eger yine cevap alamadiysan muhtemelen senin sorunun/probleminin
cevabini/cozumunu bilen yoktur listede.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu