[LINUX:21609] Beowulf

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Thu 09 Nov 2000 - 22:31:17 EET

> Selam

Selam,

> [...]
> ile pek fazla girişim olmamış şu gune dek.. sadece tubitak ta Cluster of
> Workstation mantigi ile calisan bilgisayarlar oldugunu duydum.. uygulandigi
> bir yerden haberdar olan birileri varsa ve bana soylerlerse sewinirim. bu
> arada kısa bir bilgi.. nasadaki Beowulf sisteminin konfigurasyonunu wermek
> istiorum cunku cok ilgimi çekti.. sistemin ismi Avalon olarak belirlenmis.
> sistemde OS olarak digital Unix 4.0 kullanılıyor ve ayrıca 140 adet Alpha
> CPU ve tam tamina 36 Gb. Ram war :( elalem neler yapior.. ve suan bilinen

Birkac defa bu calismayi yaptim. Su son birkac gundur de Hakan Terzioglu ile
beraber 5 makina ile birkac defa daha yaptik:))

Cumartesi saat 14:00 de Inet-tr da Beowulf ve HA sistemlerin kurulumu ve
yonetimi konusunda Hakan Terizoglu beraber seminerimiz var. Isterseniz
sorularinizi orada sorabilirsiniz.

Evet Avalon oyle:))
O makina ustunde 3 gun boyunca durmadan hesap yapan uygulamalar da
calistiriyorlar:))

IYI CALISMALAR
                                                                MURAT KOC