[LINUX:21576] Re: internet baglanti hizi

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Thu 09 Nov 2000 - 12:57:42 EET

Uppss bir sorun var bir yerlerde ama nerede

Evde dial-up baglantida Linux manyak hizli calisti. Hemen hat durumu felan
diyebilirsiniz ama ne zaman linuxla girsem Net' e hep daha hizliydi. Hatta
bir windowscu farki gordu, bu kadar da olmaz yanii dedi

Linux Netscape ( Netscape den kaynaklanan sorunlari goz ardi ettik)
Windows IE kullandim ( Netscape sapitiyorda :-)

Ben konfigurasyon derim baska bisi demem, bu arada bu deneme yaparken ozel
bir sey yapmadim Linux a
Apache, sendmail, gibi ev icin gerekli olmayanlar kapaliydi

 Saygilar - iyi calismalar
 Murat SULUHAN
 TE.SA.M. T.U.R.K. / GLOBALSTAR