[LINUX:21532] Re: Re: Re: quake3 tnt2

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 08 Nov 2000 - 10:02:11 EET

--- ali <ali_vardar@yahoo.com> wrote:
> hangi dagitimi kullandin peki sorunsuz olarak
> mandrake suse
> iyi calismalar

 Redhat 6 serisi sorunsuz, 7 de beceremedim.

 Mandrake 7.0 da problemsiz, xfree 4.0.1 i kendim
yukledim.

 Mandrake 7.1 de kurulum asamasinda Xfreelerin hic
birini yukletmemeye calistim ama seceneklerde illa bir
tanesini yukluyor, peki dedim yuklettim, sonra xfree
4.0.1 yi kendim elimle yukledim. Yine de mandrakeye
xfree 4 u yukletip ona driverlari kurmak da bir cozum
olabilir.

 Acikcasi dagitima bagli oldugunu sanmiyorum
yuklemenin. GLX driverlari zaten derlenmiyor,
kopyalaniyor. Tek problem cikabilecek yer, NVdriver
modulunu derleme asamasi. O da kernel le ilgili bir
olay, ve redhat 7 de 2.4.0 headerlarini yukledigi icin
problem cikiyor gibime geliyor.

Not: Bu driverlarin calisip calsmadigini denemek icin
3D screensaverlari denemeyin, nedense hersey calisiyor
ama onlar calismiyor. Belki de illa mesa ariyorlardir,
bilmiyorum.