[LINUX:21531] Ynt: [LINUX:21374] Re: Demode olan bilgisayarlar içinne yapabiliriz?

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Wed 08 Nov 2000 - 10:00:17 EET

Merhaba,
    bizim laboratuarlarda 7 adet 486 var eski linux versionlarini eger sizin
icin mumkunse bende almak istiyorum bir kac ftp den cekmeye calistim fakat
istedigim sonucu alamadim ugrasmak icin vaktimde yok su aralar eger mumkun
ise cok sevinirim
selamlar
listedeki tum arkadaslara iyi calismalar dilegiyle