[LINUX:21428] Re: iexplorer kilitliyor

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 14:34:20 EET

Kullanicilarin mbox u kilitleniyor olabilir. $oyleki ayni sorun benimde basima geldiginde,

telnet localhost 110, deyip username i password u girince, mbox un o anda baska biri tarafindan acilmis oldugunu ve read-only olarak okuyamayacagimi belirten bir ibare aldim. Ve o anda sistem e bagli kimse yoktu. Sonuc olarak
/var/spool/mail altindaki kullaniciya ait dosyayi silince sorun duzeldi.

Sizinde sorununuz boyle olabilr...