[LINUX:21426] Re: liste kurmak .(Acil)

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 14:33:37 EET

Birol Ekren wrote:
> biz bu programdan vaz gecip yeni bir liste programi bulup onu kuralim
> dedik ve inn-2.3.0 programini cektim
> bu programi daha once kuran veya bilgisi olan yardimci olabilir mi ....
> Daha once kurdugunuz iyi bir liste programinida kabul edebilirim
Inn bir listeci degil, netnews serverdir. Once bunu yazaliiim...

Ondan sonraa... Albatros, turkce. 1 ve 2 guvenlik acikli, arkadaslar pek
ilgilenemeyeceklerini benim icin guvenligini arastiran arkadasa
soylemislerdi zamaninda, gelecegini bilemiyorum. :-( Uzucu. Gene de
bahsi gecen aciklar hatirladigim kadariyla cok kritik degildi (nerde su
mesaj, search search...)

Majordomo iyi bir secim, ya da benim tercihim. Ozellikle listeciyle ben
ugrasmayacaksam. :-) Egitimi kolay.

Listproc bi gomlek daha ustun ve yetenekli ama biraz daha zor.

Bence Majordomo, turkcelestirmek kolay. Komut olarak da ekran olarak da.
En son versiyonunu cektiginize emin olun ama.