[LINUX:21429] Re: Demode olan bilgisayarlar için ne yapabiliriz?

From: M.Nevzat ORNEK (nevzat@alaeddin.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 14:34:29 EET

> :-) Demode diye burun kivrilan unixler gene de unixler. Cilginlar gibi
> calismaya devam ederler. PC Unix ailesi serverlerin de hepsi son derece
> kucuk donanimlarda muhtesem calismaktalar. Xenix, Minix, SCO Unix, Linux
> 1.2 kernel ailesi mesela...

> Linux bir sistemde KDE/Gnome kullanilmadigi surece performans 486'larda
> cok yuksek.
KDE/Gnome gercekten tam bir RAM CPU cilgini

> Gene su zamanlarda kimsenin bilmedigi OS/2, 3 ailesinde 386 ve 8MB ile
> ayni makinada calisan win3.1'e gore yuksek performans veriyordu, oyle
> bir makinada win95 calistirabilen goremedim. Ben multi-user multitask

ben gordum ama oz aman win95 yeni cikmisti ve 17 diskette idi..
ve yukledim ve calisti ve formatladim.. o gunlerde gene ayni model bir pc
ye OS/2 Warp yukledim 40 Disket ve bir cogu driver ve windowz programlari
icin apiler falan filan ama gercekten o performan bir harikaydi..

> calisirdim. :-) Hafizami 8'den 16'ya ancak zorunluluk uzerine 95
> kullanmaya basladigim proje donemlerinde cikarttim. :) Ah ah, nostalji.
> Yeni server siparisi verince insanlar artik 256MB'den basliyor,
> P3-mitra-neverdiyseMHZ versiyonundan...

simdi elimdeki PC (Pc serseniz. eger ben ona Pc diyorum) Pentium III 550
Xion islemci ( iki adet ) 1Gb RAM 40 GB HDD gibi ibrsey ham hiz istedigim
mukemmelikte degil (Windows 2000 server yuklu) neden diye sormayin

Saygilar..

 M.Nevzat ORNEK
 Tel:0542.4240443
     0332.2410065/@2364 ve @2341