[LINUX:21386] Re: Demode olan bilgisayarlar için ne yapabiliriz?

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 02 Nov 2000 - 15:36:37 EET

On Thu, 02 November 2000, Tanju Aktug wrote:

> 8MB hafiza ile 386 üzerine ODTU tarafyndan dagitilan slack 3.X'i
> kurabilmistim. Oldukca iyi de calisiyordu. INET-tr 97'de de dagitilan bu
> CD'ye ulasamazsaniz, bana yazin, ben ilgili yerlerini ftp'ye
> yerlestireyim.
>
> Eger 4MB sorun cikarir ise, Sayin Koseoglu'nun onerdigi gibi gecici bir
> RAM takviyesi icin arastirirsiniz. Gerci o makinaya uyacak RAM bulmak,
> diger kucuk dagitimlari kurmaktan zor olsa gerek...
>
> Kolay gelsin.
>
> Tanju Aktug

 http://freshmeat.net/appindex/console/mini%20distributions.html

Burada canavar gibi miniklerin bir listesi var. Birkacini kullandim. Gercekten canavar. Bir ihtimal daha var. Etherboot kullanarak bu makinayi ikinci (Soyle biraz RAM ve CPU MHz takviyeli) bir makineye baglayip, o makineye terminal olarak kullanmak. Abartili ve pesin konusuyor olmak istemem ama, herhalde X-Windows bile canavar gibi calisabilir o zaman.

Saygi ve sevgiler..