[LINUX:21358] türkçe kullanımı

From: Burak DAYIOGLU (burak@yimpas.net.tr)
Date: Thu 02 Nov 2000 - 08:49:48 EET

LCF wrote:
> ya oylede hardware nonosecond hizin haberlesiyorsun linxuda bunu yapmak
> mumkun degil. hiz farki var.

merhaba,
bir noktaya dikkat çekmek istiyorum. Listelerde sık sık Türkçe'nin
sınırlarını zorlayan cümleler görüyoruz. Arada bir olması kabul
edilebilir ise de, sıkça olması beni üzüyor. "ya öylede" biçiminde
başlayan bir cümle ya da mantık yerine "mantiq" yazılmasını kolayca
kabullenemiyorum.

Bireyler ile alıp veremediğim yok, lütfen yanlış anlamayın. Ancak
dilimizi kullanırken de azıcık da olsa dikkat etmeye çalışmayı
öneriyorum.

sevgiler, selamlar,
-bd