[LINUX:21353] Re: PHP, CFM, ASP, JSP testleri

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Thu 02 Nov 2000 - 00:42:53 EET

Ben bir shop cart gelistirmekteyim.

ilk basta asp with mssql ile denedim. Fiyatlar ve urunler dial-up baglantida 5 dakikada cagiriliyordu. java kodlari ile butunlesik bir program olmustu.

Sonra php kasmaya basladim.

Ayni client ayni yapida database ve php with mysql deneyerek 5 dakikada listenen urunler belki inanmiycaksiniz ama 1 dakika icinde listelendi.

Bunu suna bagladim. Apache php ve mysql in tam uyumlu bir uclu olmasiydi. Linux da isin icine girince olay asilmis oluyor diye dusundum.

M$ ile yaptigim testde windows 2000 IIS mssql server 7 ve asp
Linux ile yaptigim testde rh 6.0 apache 1.3.12 ve php 4.0.0 kullanmistim.

Mehmet OZDOGAN
-SM & WM