[LINUX:21352] Re: PHP, CFM, ASP, JSP testleri

From: Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Date: Thu 02 Nov 2000 - 00:01:56 EET

Merhaba,
"Ozgur C. Demir" wrote:

> Selamlar,
> testlerine ve yorumlarina inanmamak" oldu. Arkadasin bahsettigi test, adi
> gecen ve uydurma oldugu (veya kasitli olarak bu sonuclari yaratmak icin
> ugrasildigi) anlasilan testlerden biri sanirim. Onyargili davranmak
> istemem ama sonuclar inandirici degil. Php, ASP ve Java Servlet

  Dogru sonuclar cok inandirici degil.

> [...]
> derece degisikti. Burada Servlet yerine JSP kullanilmis, ufak bir aciklama
> yapmak gerekirse, JSP Engine script halinde HTML icine gomulen Java code
> parcalarini ILK CAGIRILISTA compile ederek Servlet e cevirir ve RAM de
> tutar, bir JSP nin ilk kez cagirilisi ile 2. ve sonraki cagirilislari
> arasinda inanilmaz hiz farki vardir. Bizim yaptigimiz testlerde sonuclar,
>
> 1. Servlet
> 2. ASP
> 3. PHP
> seklinde idi ve ASP Servlet ikilisi ile PHP arasinda acik ara vardi.

  Bu testte tam olarak ne yapildi? Makine ve client lar ayni sartlarda mi idi?
Bu arada PHP ile ASP
arasinda ne kadar fark vardi? Hangi Servlet kullanildi... gibi ayrintilari
gonderebilirmisin. Kisisel
adresime maili gonderebilirsin ama sanirim bu listede bunu merak eden cok kimse
var.

> Gerci bu biraz testin icerigine gore degisen sonuclar verebilir ama bu
> testte de ne yapildigi konusunda bilgi yok.

 Detaylandirilmamis benchmark lar genelde yaniltici ve tarafli oluyor.

iyi calismalar...
Erol Ozcan