[LINUX:21320] Re: Ip Share Cihazi

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 01 Nov 2000 - 11:40:36 EET

linux dururken ip sharer kullanmak pekde mantiksiz degil
zira linux ne kadar iyi calisiyor olursa olsun
uzerine yuklemis oldugu platform genelde PC dir
pc ler genellikle high available cihazlar degildir. ( high available
yapmak icin harcadiginiz para cogalmaktadir :) )

sadece paket forwarding yapacak bir aletin uzerinde bir harddisk
surekli donmektedir.

calisan demir isildar sozunun aksine harddiskler dondukce bozulma
olasiliklari artar.

ayrica ip forwarding isini yapabilmek icin bile isle alakasiz pekcok
process in linux uzerinde calisiyor olmasi butun bunlarin ve
makinanin managementi sorunlarini ortaya cikarmaktadir.

dolayisi ile mantikli yada mantiksiz diye siniflandirmaktansa hangi
cozumun isinize geldigini irdelemek daha akillica olacaktir.