[LINUX:21318] Re: Ip Share Cihazi

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 01 Nov 2000 - 10:59:02 EET

IP sharer cihazinin bir cok modeli vardir,Fakat linux dururken o cihazi kullanmak biraz mantiqsiz olmaz mi? 2 ethernet kartli bir linux box a ip masq kurup, 2. ethernetten alacaginiz kabloyu, Hub un switch (uplink) kismina takip gerekli IP ayarlamalari yaptiginiz taktirde, 1 makina ile isinizi haletmis olursunuz kanimca? yoksa sorunuzu yanlis mi yorumladim?

Ben oyle cozdum sahsen.

Mehmet OZDOGAN
Internet Works Manager
Emre Computer Systems Inc.