[LINUX:16106] Re: Ynt: Re: umudugunu bulamayan bir linux kullanicisi...

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 31 May 2000 - 10:46:43 EEST

Selam,
Asagida yazanlara kesinlikle katiliyorum.
Ugrasmak isteyen kisiler Linux da yapamayacagi sey yok aslinda.
Ama iste birazz ugrasmak lazim.
3D oyun veya dvd seyretmek bunlari da ben evde cok rahat yapabiliyorum.
Okulda Linux uzerinde Quake partileri duzenledigimiz cok oldu veya Doom.
Dvd seyretmek icin ise gereken seyleri yakinda dokuman olarak
yazacagim.

End user olan birinin bunlari yapmak icin ugrasmasi gercekten zor. Bunu
kabul etmek lazim ama en azindan simdilik...

Bir iki sene oncesine ve simdiki duruma bakarsak yakinda tum bunlarin daha
kolay yapilabilecegini dusunmemek elde degil.

Ister server olarak ister ev kullanici olarak kullanin biraz arastirmaci
ruha sahip birisi iseniz istediginizi yaparsiniz.

Sonucta INTERNET diye bir olay var!

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC