[LINUX:16105] Re: ethernet kartimda bir acayip sorun (fwd)

From: Serdar (serdar@nobel.chem.metu.edu.tr)
Date: Wed 31 May 2000 - 10:45:37 EEST

linux uzerindeyken bir degisiklik olarak sadece ekran kartimi degistirdim,

acaba bundan kaynaklanabilir mi?
ekran kartimin irqsuna windows altinda bakmadim, belki de bundan
kaynaklanabilir..

sorunu su sekilde cozdum, asus marka ana kartima irq 5 adresini sadece ses
kartini kullansin komutunu verdim, boylece ethernet kartim simdi irq 9
kullaniyor.. ben de huzur ve mutluluktan ucuyorum..

sevgiler!