[LINUX:16096] Re: terorist bir faliyet pesindeyim amacimi ortaya cikardiniz, bravo...

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Wed 31 May 2000 - 08:41:06 EEST

Ehh bu faliyetiniz ortaya ciktigina gore herhalde artik inbox icinde bu
sacma maillerden sanirim daha fazla gormeyecegim. En azindan oyle
umuyorum.
10000 kat ustun olan win2000 kurup sonra vazgecerek tekrar bari win98
devam edelim diyen son kullanici arkadaslarim var. (Ses kartlarinin 98
suruculeri vardi da neden bilmem 2000 suruculeri yoktu.)
Kendi adima linux veya windows tan hangisi isime gelirse onu kullanan bir
kullanici oldugumu da belirteyim.
Ama neden bilmem linux kullanmaya basladigimdan beri, windows kullanirken
su perdenin arkasinda windows ne yapiyor diye soruyorum. Cevabini bulmaya
calismak icin yiginla program yuklemek gerekiyor. tabii onlar windowsa
zarar vermezlerse iyi.
Gecen bir arkadasim windowsunun hergecen gun agirlastigindan soz ediyordu.
bu normal dedim. neden normal olsun uninstall ettim ya dediginde unistal
ettigi bir programin regedit icindeki kalintilarinin coklugunu gorunce
biraz sasirdi. Artik sasirmiyor. Herzaman bir parcanin kalacagina artik
biliyor. tabii elle kalintilari temizlemeye goze alamiyor. cunku biliyorki
kazayla yanlis bir seye dokunursa belki bilgisayarini bir daha
acamayacagini da biliyor.
Linux mukemmel mi? Ona da katilmiyorum ki...
sanirim gelecegin isletim sisteminin yukaridan inmesini bekleyecegiz. Ya
da birileri gelistirmeye calisacak. Surekli Mac kullanmis bir arkadasim.
windows ortaminda da Mac te cikartacagi isleri gorunce sasirdi. Bendeki
bazi uygulamalarin Macte olmadinigi gorunce ben niye Mac aldim ki demeye
basladi. (Burada Mac kucumsemek icin bunu yazmiyorum. Herkes kullandigi
kadarini bilir onu anlatmak istiyorum.). Bu arada Mandrake 7.0 daki
uygulamalalari ve arayuzu gorunce bir penguenden bunlarin cikmasi onu
hepten sasirtti. Mandrakeyi daha cok begendigini soylemeliyim.
Linuxu ilk tanidigim 85-86 yillardan bugune kadar gecirdigi gelismeyi
dusunuyorumda bu hizla giderse gelecegin isletim sistemine en yakin aday
sanirim linux tipi bir sey olacak.
Bunu neden boyle soyluyorum derseniz. Yeni cikmis bir kernel
kullanarak bir kernel derleyin.
Gelen sorulari yanitlarken kendinize sunu sorun.
Bunlardan kaci windowsta var. kaci yok. bir istatistik tutun.
Keske windowsunda arasira cekirdegi icin boyle seyler yapsaydikta neler
vadettigini gorebilseydik.
Herkesin Isletim Sisteminden Diledigini Bulmasi Umuduyla...