[LINUX:16071] terorist bir faliyet pesindeyim amacimi ortaya cikardiniz, bravo...

From: volkan (volkan35@hotmail.com)
Date: Tue 30 May 2000 - 21:24:11 EEST

ya ne amacim olacak hayret ya, tartisiyoruz burada, ayrica oradaki anlatima
bakarsaniz adim adim mukemmel bir sekilde anlatmislar, fazla ingilizce
bilmeye hic gerek yok, linux anlatimlarinda basit bir lilo icin bile
kitaplara sigacak ilgiler var ama bir tane ornek yok...
ben bu sorunu soylemeye calisiyordum...
iyi gunler...
merak etmeyin burada herkesin tek amaci birseyler ogrenmek...