[LINUX:16083] Re: Postaci - Open source Turk webmail yazilimi

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Wed 31 May 2000 - 01:26:52 EEST

Merhaba,
Program 3 Haziran Cuma gunu kaynak kodu ile birlikte kullanima acilacaktir.
Isteyen herkes programi kendi sunucusunda kurabilir. Program GPL lisansi ile
dagitilacagi icin de uzerinde istenildigi gibi degisiklik yapilabilir. Bu
konularda tamamen hursunuz. Hatta bana yardimci olan programcilar ile birlikte
bu programi cok daha gelistirip belki de dunyanin en basarili webmail
programlarindan birisini ortaya cikaririz!.... neden olmasin? IMP' i veya
mailman' i yazan insanlar bizden cok mu farklilar?

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr