[LINUX:16082] Re: HDD-format-kurulum hatasi

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 31 May 2000 - 00:18:39 EEST

--- Volkan Evrin <volkan.evrin@karel.com.tr> wrote:
> Quantum 8.4 IDE HDD uzerine linux kurmaya
> calisiyorum. Daha once uzerinde RH6.1 calisan bir
> diskti, ama sorunlar cikinca yeniden kurmak
> durumunda kaldim. Ancak yeni kurulumu bir turlu
> beceremedim. fdisk ile tum partition table 'i
> ucurdum ve RH6.1 CD ile setup' a basladim. Acilista

 Norton disk doctor kullanmayı dusunuyorsanız, butun
diski ucurmaya niyetliyseniz, partition table i elle
ucururmusunuz ? Norton utilities le gelen diskedit i
kullanarak ( sanirim bi de lde , linux disk editor le
de yapabiliyorsunuz bu isi ) , physichal sector 0 i
silerseniz ( fill edip 00 hex le doldurmak )
probleminiz cozulebilir zannediyorum