[LINUX:15962] Diskimi UDMA-66 olarak çalıştıracağım

From: blursky (blursky@operamail.com)
Date: Mon 29 May 2000 - 10:46:49 EEST

Diskimde Win98 ile beraber SuSe 6.2 kurulu...Diskim Udma-66 olmasına rağmen şu an 33 olarak çalışıyor Udma-66 olarak çalıştıracağım Windowsda tanıtabilirim daha önce denedim ama Linux ta nasıl yapacağımı bilmiyorum...Windows SCSI denetleyicisi ile tanıyor udma-66 diski..Linux a da mı böyle SCSI olarak tanıtmak gerek...Bir arkadaşım hde,f,g,h olarak tanıtacağımı yazmış...Diski HPT-66 portuyna taktığım zaman makineyi açtığımda Lilo diski tanır mı yoksa boot disketi ile açıp nasıl tanıtabilirim...Bu konuyla ilgili bilgi nerede bulabilirim...Şırnak tan bağlandığım için internet üzerinde rahat araştırma yapamıyorum hızım çok düşük,adres verirseniz memnun olurum.. Teşekkürler...