[LINUX:15849] Re: /dev/ttyp2

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Thu 25 May 2000 - 14:45:29 EEST

Cok Tesekurler Murat bey,

mknod ise yaradi, hayir Kernelim yaklasik 1.5 yillik, ve su anda size
xtermden yaziyorum.

Yardim eden tum arkadaslara tesekkurler.

On Thu, 25 May 2000, Murat Koc wrote:
>Disketle ugrasmaniza gerek yok asagidaki komutlari sirayla verin olusur.
>mknod /dev/ttyp2 c 3 2
>chgrp tty /dev/ttyp2
>chmod 666 /dev/ttyp2
>
>Bu arada yeni bir kernel derledikten sonra mi uctu?
>Xwindow filan actiginiz zaman terminal emulation(xterm filan) yapabiliyor
>musunuz?
>Yoksa ona da ornegin ttyp0 yok mu diyor.
>
>Eger kernel derledikten sonra ucmussa UNIX PTY support u koymayi
>unutmussunuz gibi geliyor.
>
>IYI CALISMALAR
>

> MURAT KOC

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)