[LINUX:15848] Re: /dev/ttyp2

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Thu 25 May 2000 - 14:30:44 EEST

> Tesekkurler,
>
> Soylemeyi unutmusum, makedev std'yi denemistim, simdi tekrar yaptim yani
> "./MAKEDEV std" ttyp2 yi geri getirmiyor (/dev icinde tabii), Hakan beyin
> floppy'li cozumunu deneyecegim birazdan, disketleri bulunca veya yenisini
> yapinca.
>
> Tesekkurler.

Selam,
Disketle ugrasmaniza gerek yok asagidaki komutlari sirayla verin olusur.

mknod /dev/ttyp2 c 3 2
chgrp tty /dev/ttyp2
chmod 666 /dev/ttyp2

Bu arada yeni bir kernel derledikten sonra mi uctu?
Xwindow filan actiginiz zaman terminal emulation(xterm filan) yapabiliyor
musunuz?
Yoksa ona da ornegin ttyp0 yok mu diyor.

Eger kernel derledikten sonra ucmussa UNIX PTY support u koymayi
unutmussunuz gibi geliyor.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC