[LINUX:15788] Re: Cok Acil ( Ext2 Problemi )

From: NES (ersen@dinamit.sci.ege.edu.tr)
Date: Tue 23 May 2000 - 12:51:43 EEST

> Oncelikle yapilmamasi gereken hatalardan birisini yapmissiniz:
> fat bolumleri linux fdiskinden yaratmamak gerekir. Burayi biraz acalim;
> Diyelim ki elinizde 6.4 g den buyuk bir disk var
Iyide ben simdiye kadar hep boyle yapiyordum ve hic LI problemi yasamadim.
Diskim buyuk degil.3.2 lik bi disk. Belki ondandir.
Ama su ana kadar yaptigim butun Fdisk leri hep Linux un fdisk ile yapip
olusturdum.

> diskinizi baska bir linux makineye takip /home
> dizininin bulundugu bolumu sanirim calismalariniz oradadir,
> mount ederek kurtarmak en akla yakin cozum gibi gorunuyor.

Yalniz su var, partition a erisebilsem mesele kalmaz zaten,
Superblock uctugu icin hep superblock hatasindan dolayi mount
etmiyor. Arkadasin Linux un den ufak bi while dongusu ile,i yi artirip,
e2fsck -b $i /dev/... yaptim ama o bile bulamadi superblock u. Arti
yedeklerini de bulamadim superblock un.

Iyi calismalar.

NES